Geri Dön

TSE’den Belediye’ye tam not

11-02-2012 Mustafakemalpaşa Belediyesi, Türk Standartları Enstitüsü (TSE) ISO 9001-2008 Kalite Yönetim Sistemi Belge Yenileme Denetimleri’nden tam not aldı. Vatandaşa her alanda

TSE’den Belediye’ye tam not

11-02-2012 Mustafakemalpaşa Belediyesi, Türk Standartları Enstitüsü (TSE) ISO 9001-2008 Kalite Yönetim Sistemi Belge Yenileme Denetimleri’nden tam not aldı. Vatandaşa her alanda

     Mustafakemalpaşa Belediyesi, Türk Standartları Enstitüsü (TSE) ISO 9001-2008 Kalite Yönetim Sistemi Belge Yenileme Denetimleri’nden tam not aldı.
Vatandaşa her alanda kaliteli ve güvenli hizmet vermeyi ilke edinen Mustafakemalpaşa Belediyesi, TSE tarafından yapılan kalite belgesi yenileme çalışmaları kapsamında, bir gün boyunca; ‘ Kuruluş, Üst Yönetim, Kalite Yönetimi, İnsan Kaynakları Yönetimi, Satın Alma Süreci, İş Yeri Denetim Süreci, Asfalt ve Parke Yapım İşleri Süreçleri’nde denetim geçirdi.
    TSE tetkikçileri; Mehmet Akça, H. Hüseyin Yaşar ve A. Kerem Küleri tarafından yürütülen denetimler sonunda Mustafakemalpaşa Belediyesi, kalite belgesini yenileme hakkını kazanırken, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi’nin süresi üç yıl daha uzatıldı.
     Mustafakemalpaşa Belediyesi Başkan Yardımcısı, TSE Üst Yönetim Temsilcisi Ayhan Dadak ve Mustafakemalpaşa Belediyesi Plan-Proje Müdürü, TSE Kalite Yönetim Temsilcisi Ceylan Usul ile bir araya gelen TSE denetçileri, belediyenin denetlemeye tabi tutulan konularda üzerine düşen görevi yerine getirmesinin kendilerini mutlu ettiğini söyledi.
     Özverili ve iyi niyetli bir çalışmanın ortaya konduğunu dile getiren TSE denetçileri, TSE  ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi’ni aksatmadan yürüten ve çalışmaları destekleyen Mustafakemalpaşa Belediyesi’ne teşekkür etti.
 
 
     ‘Hedefimiz daha kaliteli hizmet’
 
     Mustafakemalpaşa Belediyesi Başkan Yardımcısı Ayhan Dadak,  3 yıl arayla yapılan denetimin, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi belgesinin yenilenmesi yönünde neticelendiğini söyledi; Dadak “ Vatandaşlarımızın daha iyi hizmet almaları için gereken hassasiyeti gösteriyoruz. Yeni kalite standartlarını yakından takip ediyor ve kalitemizi günden güne yükseltiyoruz. Hizmet sunumunda hız, kalite, verimlilik ve etkinliği en üst düzeye çıkarmak, vatandaş memnuniyetini sağlamak, yönetim sisteminde sürekli iyileştirmeler yapmak suretiyle dinamik yapıyı gerçekleştirmek ve insan haklarına saygılı bir yönetim anlayışıyla Mustafakemalpaşa için çalışıyoruz. TSE’nin denetimleri sonucunda, kalite belgemizi yenilemeye hakkı kazanmış olmamız da bunun en güzel örneğidir. Bundan sonraki hedefimiz daha dikkatli, daha titiz hareket ederek, kaliteli hizmetler sunarak memnuniyeti daha yukarılara çekmektir ” diye konuştu.