Geri Dön

Belediye personeline 'Kaliteli Yönetim' semineri

27-01-2016 Belediyesi, hizmet içi seminer programlarına devam ediyor. Vatandaşlara daha kaliteli hizmet sunmak, personelin donanımını ve verimliliğini arttırmak amacıyla düzenlenen eğitim programları,

Belediye personeline 'Kaliteli Yönetim' semineri

27-01-2016 Belediyesi, hizmet içi seminer programlarına devam ediyor. Vatandaşlara daha kaliteli hizmet sunmak, personelin donanımını ve verimliliğini arttırmak amacıyla düzenlenen eğitim programları,

Mustafakemalpaşa Belediyesi, hizmet içi seminer programlarına devam ediyor. Vatandaşlara daha kaliteli hizmet sunmak, personelin donanımını ve verimliliğini arttırmak amacıyla düzenlenen eğitim programları, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Temel ve İç Tetkik Eğitimi ile sürdü. TSE Bursa Koordinatörlüğü işbirliği ile Belediye Meclis Toplantı Salonu'nda iki gün süren eğitimlerde, konu uzmanları tarafından ilgili personele sunum yapılarak, kaliteli yönetim sistemi anlatıldı. Uzman eğiticiler Erçin Özçelik ve Mehmet Akça'nın verdiği seminerlerde; kalite ile ilgili kavramlar, kalite yönetim sistemi kurma ve belgelendirmenin faydaları, TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi'nin tanıtımı, maddelerinin yorumlanması, tetkik çeşitleri, tetkikin faydaları, tetkik yönetimi ve planlaması, soru listelerinin hazırlanması, tetkik sonuçlandırılması, rapor yazımı ve örnek çalışmalar hakkında bilgiler verildi. Eğitimlere katılan Mustafakemalpaşa Belediye Başkanı Sadi Kurtulan,  2009 yılında belediyede uygulamaya alınan  ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi'nin daha etkin bir şekilde sürdürüleceğini söyledi. Hizmet içi eğitimlerin verimli çalışma ve motivasyonu arttırdığını kaydeden Başkan Kurtulan; " Öğrenmek, hayat boyu devam eden bir süreçtir. Mustafakemalpaşa'nın ihtiyaç ve beklentilerini en üst seviyede karşılamak için personelimiz yeni bilgilere ve teknolojiye açık olmalıdır. Çözüm üreten ve vatandaş memnuniyetini esas alan bir anlayışı benimsemeli, kalite yönetim sisteminin şartlarına uymalı ve etkinliğini sürekli iyileştirmeliyiz" dedi.